Mi a teendő, ha el szeretne állni a váráslástól?
Ha magánszemélyként vásárol, a jogszabály alapján 14 napja van az elállási jogát gyakroloni. A visszaküldés menetéről itt tájékozódhat részletesen.
A jelenleg hatályos jogszabályok értelmében a céges vásárlóinkat nem illeti meg a 14 napos elállási jog.
Mi a teendő, ha sérült/hibás a termék?
Arra kérjük, vegye fel a kapcsolatot Velünk és megtesszük a szükséges lépéseket az ügy kivizsgálása érdekében.
Szeretné, hogy forgalmazzuk termékeit?
Mindenre nyitottak vagyunk, ha tudunk azonosulni a termékkörrel, akkor szívesen forgalmazzuk a terméket. Kérjük Önt, írjon a bestoffice@bestoffice.hu címre.
Mi a teendő, ha szeretné törölni a megrendeléseit?
A rendelési azonosító feltüntetésével, a bestoffice@bestoffice.hu e-mailre jelezze a törlési igényét.
Mi a teendő, ha egy termék hiányzik a megrendelésből?
Az észrevételét kérjük jelezze e-mailben a rendelési azonosító feltüntetésével a bestoffice@bestoffice.hu címre.
Mi történik, ha a rendelés kiszállításánál nem vették át a csomagot?
Az általunk szerződött futárszolgálat két alkalommal kísérli meg a csomag átadását.
Ha ez nem történik meg, a csomag visszakerül a raktárba.
Ha a csomagfeladást követően a megrendelő megtagadja a csomagátvételt, akkor a legközelebbi rendeléskor csak előre fizetés után vállaljuk a rendelés teljesítését!
Utánvétes rendelés esetén:
A megrendelő rendelése stornózásra kerül.
Ezt követően új díjbekérő kerül kiállításra, amelyben a következő költségek kerülnek kiszállításra az adott megrendeléssel kapcsolatban:
Szállítás + Utánvétkezelés + Visszakézbesítés + Csomag összekészítés
Előre kifizetett rendelés esetén:
Visszaérkezett rendelés esetén, felvesszük a vásárlóval a kapcsolatot a rendelésével kapcsolatban.
1. Újraküldés választása esetén
Ezt követően új díjbekérő kerül kiállításra, amelyben a következő költségek kerülnek kiszámlázásra a az adott megrendeléssel kapcsolatban:
Visszakézbesítés + Szállítás
Ezt követően tudjuk újra kiküldeni a rendelést.
2. Visszautasítás választása esetén
A megrendelő rendelése stornózásra kerül.
Ezt követően új számla kerül kiállításra, amelyben a következő költségek kerülnek kiszámlázásra az adott megrendeléssel kapcsolatban:
Szállítás + Visszakézbesítés + Csomag összekészítés
A megrendelés összegéből kompenzálva kiállítjuk az új számlát és 8 munkanapon belül visszaküldjük a maradék összeget.
Amennyiben az új számla összege magasabb, mint a megrendelés teljes összege, díjbekérő kerül kiállításra a tartozásról.
Nagy mennyiségű rendelés esetén igénybe vehető kedvezmény?
Kérjük ilyen esetben vegye fel velünk a kapcsolatot a bestoffice@bestoffice.hu címen.
Minden további kérdés esetén kérjük keressen minket a bestoffice@bestoffice.hu címen.