• Instant kávék
  • Grafitbél

Kedves vásárlóink!

Felhívjuk figyelmüket, hogy az augusztus 20-ai ünnepek miatt irodánk augusztus 20-23-ig zárva tart.

Webáruházunk zavartalanul üzemel a nap 24 órájában. Rendelését bátran leadhatja, ám ezek feldolgozását, és a kiértékesített rendelések átadását augusztus 24-én (hétfőn) 8 órától tudjuk megkezdeni. Felhívjuk figyelmüket, hogy telefon, vagy e-mailben történt megkereséseikre a zárvatartás után tudunk csak reagálni.

Megértésüket köszönjük.

Rólunk mondták
TOP termékek
Üzletágaink
mobiltelefon kiegészítők
fénymásoló papír
autófelszerelés webáruház
Házhozszállítás

Fizetési megoldás
Tanúsítvány
SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Megrendelés folymata

Tisztelt Ügyfelünk!

 

Az alábbiakban szeretnénk tájékoztatni a megrendelés folyamatáról.

1. Automatikus rendelés visszaigazolás

Rendelés leadása után pár perccel kapni fog egy levelet, melyet egy számítógép küld ki automatikusan a rendelés beérkezésekor.

Ha ez az email nem érkezik meg, kérjük, ellenőrizze, hogy helyesen adta-e meg az e-mail címét (ha hibát észlel, jelezze felénk a bestoffice@bestoffice.hu címen),
valamint ellenőrizze a spam / kuka / frissítések / promóciók mappákat is!
Rendelése folyamatáról e-mail-ben fogjuk tájékoztatni, ezért fontos, hogy ez az email kézbesüljön Önhöz!

2. Ügyfélszolgálatunk a rendelése előkészítését megkezdte

Kollégánk akkor küldi el ezt a levelet, amikor személyesen is megkezdte a rendelése feldolgozását. Eztután átnézi a rendelés adatait, majd a rendelt termékek listáját átadja raktárunknak, összekészítésre. Ha kollégánk bármilyen hiányossátot, vagy kérdéses adatot talál a megrendelésben, felveszi Önnel a kapcsolatot.

3. Raktárunk a rendelés összekészítését végzi

Ezt a levelet akkor küldi el raktárunk, mikor megkezdték a termékek összekészítését és csomagolását. Hamarosan megkapja a következő levelünket is.

4. Megrendelése személyesen átvehető vagy Megrendelését átadtuk a kiválasztott futárszolgálatnak

Személyes átvételt jelölt meg?
A kapott levélben minden információt megtalál az átvétellel kapcsolataban.

Futárszolgálat átlali szállítást kért?
A kapott levélben minden információt megtalál a választott futárszolgálat csomagkezelési folyamatáról.

5. Kérjük, értékelje szolgáltatásunkat

A rendelése kézhezvétele után egy levélben megkérjük Önt, hogy értékelje szolgáltatásunkat.

 

 

Elfelejtett valamit? Ha több rendelést ad le weboldalunkon, kérjük, hogy az újabb rendelése megjegyzés rovatában jelezze ezt felénk, és tüntesse fel a korábbi rendelésének azonosítóját, hogy összevonhassuk a rendeléseket.
A termékeket ekkor egy csomagban küldjük, így kedvezőbb szállítási költséget fizetnie!
Amennyiben rendelését módosítani kívánja, kérjük, jelezze azt válasz levélben ügyfélszolgálatunk részére!
Rendelését tévesen adta le? Kérjük, jelezze azt válasz levélben ügyfélszolgálatunk részére!
Amennyiben Ön előre utalásos fizetési módot választott, kollégánk ellenőrzi a termék(-ek) biztos elérhetőségét, és csak azt követően küldi el e-mailben is az utaláshoz szükséges összes adatot, melyek birtokában majd el tudja indítani az átutalást.
Amennyiben kérdése van, kérjük, mindig írásban tegye fel a bestoffice@bestoffice.hu e-mail címen, ne telefonon! A szó elszáll, az írás megmarad. A telefonon elhangzottakra hivatkozás esetén nem biztos, hogy később is hitelesen reprodukálhatóak az elhangzottak, így számos félreértés forrása lehet!