TISZTELT ÜGYFELÜNK!
AZ ALÁBBIAKBAN SZERETNÉNK ÖNT TÁJÉKOZTATNI A MEGRENDELÉS FOLYAMATÁRÓL ÉS ANNAK FELDOLGOZÁSÁRÓL!
|
1. Automatikus rendelés visszaigazolásRendelés leadása után pár perccel kapni fog egy levelet, melyet egy számítógép küld ki automatikusan a rendelés beérkezésekor. Ha ez az email nem érkezik meg, kérjük, ellenőrizze, hogy helyesen adta-e meg az e-mail címét (ha hibát észlel, jelezze felénk a bestoffice@bestoffice.hu címen),
valamint ellenőrizze a spam / kuka / frissítések / promóciók mappákat is!
Rendelése folyamatáról e-mail-ben fogjuk tájékoztatni, ezért fontos, hogy ez az email megérkezzen Önhöz!
|
|
|
2. Ügyfélszolgálatunk a rendelése előkészítését megkezdteKollégánk akkor küldi el ezt a levelet, amikor személyesen is megkezdte a rendelése feldolgozását. Ezután átnézi a rendelés adatait, majd a rendelt termékek listáját átadja raktárunknak összekészítésre. Ha kollégánk bármilyen hiányosságot, vagy kérdéses adatot talál a megrendelésben, felveszi Önnel a kapcsolatot. |
|
|
||
|
3. Raktárunk a rendelés összekészítését végziEzt a levelet akkor küldi el raktárunk, mikor megkezdték a termékek összekészítését és csomagolását. Hamarosan megkapja a következő levelünket is. |
|
|
||
|
4. Megrendelése személyesen átvehető vagy Megrendelését átadtuk a kiválasztott futárszolgálatnakSzemélyes átvétel esetén: |
|
|
||
|
5. Kérjük, értékelje szolgáltatásunkatA rendelése kézhezvétele után egy levélben megkérjük Önt, hogy értékelje szolgáltatásunkat. |
Elfelejtett valamit? Ha több rendelést ad le weboldalunkon, kérjük, hogy az újabb rendelése megjegyzés rovatában jelezze ezt felénk, és tüntesse fel a korábbi rendelésének azonosítóját, hogy összevonhassuk a rendeléseket.